Co warto zrobić przed treningiem

Zawsze jeść śniadanie. To zacznie przyspieszy twój metabolizm, więc będziesz się czuć lepiej.Ustal sobie harmonogram który da się wypracować. Przykład: Trening siłowy w poniedziałki, środy i piątki; Chodzenie i prace domowe 6 dni w tygodniu. Zwróć uwagę na spożycie pokarmów i ćwiczenia każdego dnia. Pomoże to zachować realistyczny obraz tego, jak dużo robisz, pomogą ci motywować się do pracy, a także pomóc ci przesuwać się po płaskowyżu. Ćwiczenia mogą powodować ataki astmy u niektórych osób, zmęczenie płuc. Jeśli masz nieleczoną astmę, możesz mieć więcej wytrzymałości niż wiesz ale mimo to warto iść do lekarza i zbadać swoją sprawność fizyczną! Pamiętaj, że robisz to co pożyteczne, więc poczujesz się lepiej. Dopasuj swoje cele do siebie. Pamiętaj, aby rozciągnąć się i rozgrzewać przed jakimiś ciężkimi ćwiczeniami. Jeśli masz wokół siebie dzieci, baw się z nimi. Warto też Jeździć rowerami, więc zabierz ich do parku. Jeśli dobrze się bawisz podczas ćwiczeń, to nie będziesz odczuwać że to ćwiczenie.

 

Add Comment