Sposoby na skurcze

Zginaj palce u nogi w górę, jak tylko masz skurcze nóg. Zwykła pozycja do spania z kolanami lekko wygiętymi, a palce stóp krótszy skracają mięśnie łydki, co skłania ich do skurczu.

Flex i wskaż palce, trzymając każdą pozycję przez około 2 sekundy. Powtarzaj od 30 sekund do 1 minuty. Masaż mięśni. Usiądź z ciasną nogą przechodzącą przez inne udo i delikatnie masuj mięśnie. Możesz stosować mocniejsze lub głębiej nacisk, jak chcesz. Nałożyć ciepło na ten obszar, jeśli skurcze nie ustępują. Ciepły kompres pozwoli zwiększyć krążenie mięśni. Możesz użyć ciepłego ręcznika lub poduszki ogrzewającej. Weź ciepły prysznic. Jeśli skurcze nadal występują po 5 lub więcej minutach, skacz w chmurnym prysznicu. Pozwoli to upałowi kaskadowo nad mięśniami i może złagodzić skurcze. Każdego dnia pij dużo płynów w celu zmniejszenia ryzyka skurczów z odwodnienia. Pij co najmniej osiem 8-uncji. okulary (1, 9 l) wody dziennie lub więcej, jeśli próbujesz wymienić płyny utracone podczas choroby. Niektórzy eksperci zalecają codziennie większe spożycie wody, między 9 a 13 filiżanek.
Jeśli cierpisz na biegunkę lub inną chorobę, może powodować nadmiar potasu, a także wodę, aby opuścić system, co zwiększa podatność na skurcze. Zwolnienie się z choroby powinno również zmniejszyć ból skurczowy.

Add Comment