Sport a zakwasy

Pij napój elektrolityczny podczas jazdy. Jeśli cierpisz na skurcze, możesz być odwodniony. Chociaż nie jest to najczęstszy powód skurczów mięśni, utrzymanie dobrej witalności może pomóc zapobiec bólowi nogi, a także zmniejszyć ryzyko urazów.

Użyj napojów elektrolitowych, aby uzupełnić, a nie wymienić, regularne spożycie płynów. Upewnij się, że pijesz dużo wody zarówno przed, jak i po swoim biegu.
Napoje elektrolitowe są przede wszystkim przeznaczone do wymiany elektrolitów utraconych przez pot. Jest to szczególnie ważne, jeśli regularnie wypływasz z gorącego klimatu lub po prostu spocisz się. Wypróbuj buforowaną tabletkę soli przed ćwiczeniami. Szczególnie, jeśli masz długą drogę na zewnątrz w gorących miesiącach, możesz stracić dużo wody i elektrolitów przez pot. Tabletka soli pomoże zatrzymać wodę i może zmniejszyć ból kończyn dolnych. [12]
Tabletka soli działa tylko wtedy, gdy masz bóle nóg z powodu skurczów spowodowanych odwodnieniem. To nie jest najczęstszy powód skurczów nóg i zazwyczaj nie powinno to być problemem, chyba że masz długie dystanse w gorącym klimacie.

Add Comment