Jak odpowiednio zmotywować się do ćwiczeń

Czy chciałbyś zwiększyć swoją kondycję i być może stracić trochę na wadze? Oto kilka kroków, które pomogą Ci osiągnąć swoje cele, uruchamiając program chodzenia / utraty wagi.

Stwórz cele dla siebie, na które możesz realnie liczyć że je zrealizujesz i mieć pewność, że są dla ciebie ważne. Twoim celem długoterminowym może być zrobienie 20 serii ćwiczeń lub przebiegnięcie mili w mniej niż 10 minut. Upewnij się, że to coś, co chcesz. Twoje krótkoterminowe cele rozpoczną się jako cele dzienne, na podstawie tego, co możesz teraz zrobić. Jednym z przykładów byłoby chodzenie 10 minut dziennie. Innym byłoby wyginanie się do przodu w pasie, aby rozciągnąć plecy – jeśli możesz dotknąć palców u nogi teraz, to świetne, jeśli nie, to jest to cel dalekosiężny. Jeśli naprawdę nie wyglądamy odpowiednio jakbyśmy chcieli nie martwmy się. Będziemy budować mięśnie, które ważą więcej niż tłuszcz, co oznacza również, że możesz przybrać na wadze. Skup się na silniejszym i szybszym tempie życia. Jedz śniadanie, lunch i kolację, w tym przekąskę lub dwie. Na przekąskę spróbuj zboża, owoce lub jogurt. Pij dużo wody. Większość ludzi jest odwodniona przez cały czas. Pomoże Ci to i poczuć się lepiej.

 

Add Comment