Dobre sposoby na skurcze

Unikaj siedzenia przez większość dnia. Niedorozwojone mięśnie są przyczyną nawrotów skurczów nóg. Jeśli Twoja praca wymaga siedzenia, spróbuj co najmniej raz na 60 minut i chodzić. Nawet wstawanie i „wiggling” jest lepsze niż ciągłe siedzenie. Spacer po przerwie obiadowej, jeśli to możliwe. Rozciągnij przed snem. Często skurcze nóg występują w nocy. Jeśli tak się dzieje, rozluźnij mięśnie nóg przed pójściem do łóżka i upewnij się, że jesteś odpowiednio uwodniony.
Lekkie ćwiczenia tuż przed snem mogą pomóc w uniknięciu skurczów nóg w nocy. Spaceruj się lub jeździsz na rowerze stacjonarnym na kilka minut przed pójściem spać. Podczas pływania jest świetne ćwiczenia, jest to również częsta przyczyna skurczów nóg. Weź odpowiednie kroki bezpieczeństwa podczas pływania, zwłaszcza jeśli nie pływasz przez cały rok, a jeśli pływać w zimnej wodzie.
Zimna woda utrudnia krążenie mięśni nóg podczas pływania. Stosuj środki ostrożności, aby uniknąć pływania samemu, na wypadek, gdybyś miał skurcz w wodzie, gdzie jest zbyt głęboki, aby dotknąć dna.

 

Add Comment