Co włączyć do treningów

Wykorzystaj wizualizację. Używaj mentalnych zdjęć do motywowania siebie. Zobacz siebie, osiągając pewne wyzwania, które chcesz pokonać na siłowni. Wreszcie, zamknij oczy i zobacz sylwetkę, którą chcesz osiągnąć, razem ze swoim strojem, którego pragniesz nosić.

Posłuchać muzyki. Spraw, aby wizyta w siłowni była okazją do noszenia Twojego odtwarzacza MP3 lub iPoda i słuchania ulubionych melodii, w tym nowych, które chcesz usłyszeć więcej. Muzyka jest fantastycznym czynnikiem motywującym i jest jeszcze bardziej przyjemna, gdy możesz ruszać się w jej rytm w tym samym czasie. Wielu sportowców trenuje do swojej ulubionej muzyki, ponieważ ma pozytywny wpływ na układ mózgu, powodując emocje w odpowiedzi pozytywnie wpływając na ćwiczenia. A jeśli nie jesteś zbyt chętny do muzyki, spróbuj dźwięków natury lub prostych instrumentów.
Pracuj nad resztą swojego zdrowia poza siłownią. Dobre zdrowie i kondycja są wynikiem zwracania uwagi na wszystkie potrzeby fizyczne i umysłowe, więc ważne jest, aby nie zaniedbywać innych aspektów
Jeśli siłownia oferuje usługi żywieniowe, skorzystaj z nich. Wytnij śmieciowe jedzenie i wszelkie nadużycia, które pozbawiają cię zdrowych składników odżywczych.

Add Comment